Translate

среда, 14. мај 2014.

MORE I VARIJACIJE NA TEMU

Dok napolju besni nevreme i kiša pada bukvalno celi dan, ja sanjam o moru.
  Ovaj sapun dočarava mreškanje talasa na peščanom žalu, njihanje morske trave u plićacima i presijavanje kvarcnih kristala peska na svetlosti zalazećeg sunca.
   Snovi...

  Ponosim se dizajnom ovog sapuna. Dopada mi se! Prvi put sam radila šaranje sapuna kašikom, tako što sam svaku boju, tj. deo sapunske mase uzimala kašikom  prskala nasumično i naizmenično. Iskoristila sam i moje kuglice koje su se nakupile s vremenom. Rad je išao bez problema jer sam odabrala recept koji podržava odnos čvrstih i tečnih ulja u odnosu 50:50. Čekala sam prvu naznaku "traga" i odmah krenula sa radom. Receptura je sledeća:

Maslina 30%
Kokos 25%
Govedja loj 20%
Ricinus 10%
Badem 5%
Mast 5%
Suncokret 5%
Udeo vode 35%
Aditivi: slatka pavlaka, morske alge u prahu, prirodni pigmenti i mešavina etarskih ulja bora, eukaliptusa i lavande.
  Slatku pavlaku sam dodala u ulja i mutila do postizanja fine emulzije. Tek onda sam dodala rastvor sode, mutila do vrlo svetlog traga i odmah podelila masu na četiri dela. Etarska ulja sam raspodelila posle dodavanja pigmenta.

  Pre ovoga bilo je i nekih varijacija na temu: Okrugli kalup koji me nervira i pojedinačni sapuni za one koji preferiraju klasiku.
                                                       

2 коментара:

  1. Sare su divno ispale, boje jasno definisane, a meni se dopada I ovaj okrugli! Do sada nisam isprobala ovu tehniku a odavno mi je na "to do" listi :) I mene su ovi tvoji sapuni bas razveselili u nedlji kad kisa nikako da prestane...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Goco! Tehnika stvarno nije teška i zahtevna. Sledeće što mi je na pameti, je uvrtanje kašikom , koje takodje, ne bi trebalo da predstavlja problem, a šara je baš lepa na preseku. Često gledam Selin na Soaperstars-u i žena stvarno može svačem da te nauči.

      Избриши