Translate

понедељак, 28. јул 2014.

SAN LETNJE NOĆI

Šta je to što toliko izdvaja ručno uradjene stvari, posebno kada su one unikati i kada se njihova pojava u ovom našem čulnom svetu desi svaki put, po prvi put. Nadam se da me razumete! To je pitanje srca, pitanje energije i ljubavi za stvaranje. To je oplemenjivanje samog sebe, a time i celog sveta.Volite nešto, neku nauku, prost fizički posao, izazov inovacija i volite da stvarate svojim rukama. Proizvod tog rada nije obična stvar niti pojava! Ako je radjena sa strašću i voljom, sa ljubavlju i pozitivnom energijom, to je onda poseban univerzum. Zato su ručno radjene stvari ili skupe ili nemaju cenu, sredina ne postoji. Kad kupujete nečiji ručni rad vi ste , pored proizvoda, prisvojili majstorov deo unutrašnjeg života i potsvesno, osećate da to zaista vredi, da je prepuno dobrih vibracija i ljubavi.


   Ovaj post nazvala sam po poznatom pozorišnom komadu Vilijema Šekspira. Ne znam zašto sam izabrala taj naslov, ali uvek sam, čitajući to delo zamišljala magiju šumskog zelenila u noći i čaroliju ljubavi koju vilinski kralj nudi kao pomoć lepoj Heleni, a koja greškom biva primenjena na pogrešnoj osobi. U svakom slučaju, moji novi sapuni su zeleni, zemljano zeleni i obojeni prirodnom bojom divlje nana.
Prva fotografija prikazuje sapun čijim dizajnom sam jako zadovoljna. Podelite sapunsku masu na onoliko delova koliko želite boja. Uzmite neku plitku i široku posudu i u nju, naizmenično, tehnikom lažnog levka, sipajte masu uvek u centar. Kada ste utrošili sav materijal, masu iz plitke posude lagano preručite u sredinu kalupa, sporo i fino. Dobićete fantastične prelive.Ovim šaranjem možete se poigravati na razne načine i nećete nikad pogrešiti.
Drugi sapun je maslinasto zeleni zahvaljujući soku divlje nane koji sam i ranije koristila kao 2/3 tečnosti za rastvaranje NaOH. Kuglice su od starih sapuna, uklopljene da liče na nepoznate svetove ili orbove, svetlosne kugle koje se ponekad pojavljuju na fotografijama, ukoliko ste fotografisali a da vam je sunce direktno "udaralo" u objektiv. Miris je limun i menta, vrlo osvežavajući.

  Toliko za sada od mene i mojih maštarija. Ovi sapuni peru i neguju i nisu samo plod sna letnje noći. Vrlo su primenljivi, zato ih isprobajte! Voli Vas Dara!

Нема коментара:

Постави коментар