Translate

недеља, 1. јун 2014.

DORUČAK KOD TIFANIJA

MED, MLEKO , OVAS I VANILA

   Ovaj sapun odavno stoji na listi mojih želja i napokon ga uradih. Umalo da se strašno razočaram, jer toliko bogatih dodataka pretilo je da od moga sapuna napravi vulkan.
  Sve sam lepo pripremila, kašika meda rastvorena u malo tečnosti, ovseno brašno najfinije granulacije, kozije mleko, podrazumeva se i vanila u maslinovom ulju, držana jedno šest nedelja. Nisam htela da dodajem bilo kakve mirise, htela sam da sapun miriše prosto svojim sastojcima. Čini mi se da sam uspela, jer sapun, stvarno, diskretno miriše na vanilu i ovas.
Novitet u izradi ovog sapuna je dodavanje proteina vune. To je nešto što ima istu ulogu kao i dodavanje proteina svile. Sapun je zaista skliskiji i nežniji na koži, a pena je malo bogatija. Jednostavno , uzmite prstohvat neobradjene vune i stavite da se rastvori u vrućem rastvoru lužine. Boja rastvora postaje žuta, a miris prilikom rastvaranja nije baš najprijatniji. U svakom slučaju, od sad ću uvek dodavati vunu, nje, hvala bogu, ima, nije skupa, a radi, kažu poznavaoci, čak i bolje od svile!
  Sve u svemu, sapun jeste pretio da se pregreje! Morala sam da ga otkrivam i molim boga da sve prodje u najboljem redu. Ipak, bilo je nekih pukotinica sa strane, ali ništa strašno.
  Ovaj sapun sam pravila za ljude sa vrlo suvom i osetljivom kožom, pa sam ga uradila nešto masnijeg. Ovas je izuzetan za kožu, hidrira i čisti, med, da već ne ponavljam, pravi luksuz, a kozije mleko je nezamenljivo. Toliko od mene! Hvala što me pratite!

     Dara!

Нема коментара:

Постави коментар